søndag 8. mai 2011

digiLAB reunion!

I går var det tid for digiLAB reunion! Jeg jobbet på et dataparty som het digiLAB i 2006. Det var tider.. Vi som jobbet der, jobbet også sammen på en ungdomsklubb som var på Gamleposten aka. GP. Det hadde sine gode tider, og sine vonde tider. Huset var fult av drama, ulykkelige og lykkelige mennesker om hverandre. Det var som om å være på Hotel Cæsar.

// Google.
Men før den tiden var inne, farget Hege håret mitt. Jeg følte jeg måtte ha en liten forandring. Man trenger det en gang i blandt.

Detta kaller jeg en skikkelig Klyve-palme! ;-)
Jeg tok "før"-bildet, men glemte helt å ta et "etterpå". Men det kommer vel etterhvert, tenker jeg. Jeg ble i allefall kobberbrun.. Jeg trudde jeg kom til å bli brun, men det ble det ikke. Det ble helt allright.

Jeg kom meg på Nye Radio rundt 20 tiden og da var det ikke så mange der enda, men vi satt å mimret tilbake, så på bilder og snakket sammen. Det var ikke mange som hadde fått med seg dette eventet, så vi skal prøve å møtes en gang til, så flere kan komme. Det gleder jeg meg til!

Vi fikk velkomstdrinker når vi kom og jeg fikk sånn ca. 6 stykker. Hvis noen ikke ville ha sin drink (siden det var alkohol i den, og enkelte folk drakk ikke) så satt jeg alltid i nærheten så jeg fikk de som ble til overs, haha. I ain't complainin' ;-)

Etterhvert var det lov for andre mennesker å komme inn på dansegulvet (som var lukket frem til kl. 23). Møtte mange artige damer.. Haha, jeg lo godt denne kvelden! Det er sikkert. Gleder meg veldig til neste reuinion som forhåpentligvis skjer til høsten!

Jeg prøver å få tak i noen bilder fra digiLAB tiden, men fant bare bilder av meg selv og ingen andre fra 2006, hehe. Ganske morsomt å se på! Og på denne tiden er jeg 18-19 år! Har jeg forandra meg? Hehe.

Her er jeg før eller etter rigging av datapartyet, hehe.

Skjer med skeptiske blikk a?
Bare sier ifra.. jeg tar meg ikke i nesa!
Selveste datapartiet var slitsomt, men når jeg tenker tilbake var det veldig artig også! Vennene jeg fikk, hvor morro vi hadde når folk ikke var irriterte, trøtte og slitne, hvor mye tull vi fant på, muffinskrigene, å prøve å sove med musikk på FULL GUFFE. Hadde på en måte vært morro å vært med på det igjen.

Første gang jeg kjørte gokart var med GP-gjengen!
AND IT WAS FUN!!!!

1 kommentar:

Ann-cecilie sa...

Det var tider og vi savner den:D Godt å ha gode minner sammen:D Gleder meg til et ordentlig reunion, det kommer til å bli rått:D

Vi hadde det også drit morro på gokart banen, det var første gangen min også:D

Håper vi får flere minner sammen Line, for du er en fantastisk person:D

Hilsen fra ann- cecilie