tirsdag 17. mai 2011

Yaaaarrrrh, matie!

I dag dro jeg ned til Stinemor for en liiten jentekveld sammen med Stine, Haffel og Lise. Var der ikke så lenge, men det var kjempe koselig! I morgen skal jentene feire 17. mai sammen. Først se Borgertoget i Porsgrun, gå rundt i gatene, så hjem til Merethe for å spise mat og kose oss! Jeg, Lise, Hege og Merethe har alltid sett på Borgertoget i Porsgrunn (siden pappaen min og Lise sin går  det) og tradisjonen at vi drar til Merethe etter det, startet for to år siden :-)

Rundt halv ti tiden, hentet Arnt-Olav meg og vi dro på før-premiere til "Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides" - JA, den FJERDE filmen av triologien "Pirates of the Caribbean - The Curse of the Black Pearl". Jeg skal ikke si noe om filmen, siden folk sikkert ikke har sett den enda. Men jeg kan si to ting: Johnny Depp = Jack Sparrow = AWESOME! Og JEG ELSKER HAVFRUER!

//Google.
Jeg vet hva jeg vil bli når jeg blir stor! (Selvom jeg egentlig alltid har vist det..)
EN HAVFRUE!!


Ingen kommentarer: