søndag 8. mai 2011

A Little Trip Down Memory Lane!

Jeg kikket gjennom noen gamle bilder fra en gammel harddisc og i forje innlegg så du kanskje noen bilder fra 2006. Og jeg fant noen artige bilder (syns jeg da). 

Jeg og den søteste Signy'n i verden tok noen bilder. Bildet skulle representere Signy og hennes interesser, men hun kunne ikke ta bilder av seg selv, så da ble det jeg som var "modellen". Det er derfor det er såpebobler, høretelefoner, en fargerik genser og en bok med i bildet.



Jeg gikk på Media & Kommunikasjon da jeg var 16 år, men droppet ut. Men min skjønne Veronica gikk der fortsatt og ville bruke meg til et fotoprosjekt en dag. Så jeg kom på skolen og vi hadde en liten photoshoot :-)

Har hatt sort hår jeg og.. Savner det litt :P





Åh, som jeg savner den buksa!!
Og det aller morsomste av alt er webcam bildene jeg tok! Haha..

KORT HÅR! :-O


Kan ikke alltid smile eller tulle..

Ingen kommentarer: