mandag 16. mai 2011

Jeg trenger en leilighet.

Nå har jeg "offisielt" flyttet hjem igjen til Skien. Altså, jeg har fått bytta adresse igjen for en stund siden, men i forigårs (lørdag) hentet jeg resten av tinga mine i Asker. Meg og pappa hadde en koselig road-trip med nye cd'er som jeg brant til oss. Det regna en del på vei hjem og det var jo forfriskende å bære inn tinga mine i regnet når vi kom hjem til Skien, hehe.

Men nå er jo alt bare enda mer rot. Og det rare er, nå har jeg jo ikke plass til noe. Hvordan fikk jeg plass til det før? Hehe, jaja.. Jeg trenger en leilighet for meg selv badly! Og det er det eneste jeg tenker på om dagen. Jeg har så lyst til å få meg et eget sted! Jeg gleder meg sånn til det skjer. Så kan jeg ha det akkurat slik jeg vil, gjøre hva jeg vil, leve livet :-)

Humøret mitt har steget også. Det er rart, for noen dager siden skal jeg innrømme at jeg har vært deprimert i 2-3 uker. Nesten ikke vært sosial eller noenting. Men.. det bare snudde seg opp ned og nå er jeg glad igjen :-)



Ingen kommentarer: