lørdag 21. mai 2011

"Første" jobbedagen unnagjort :-)

I dag tidlig fikk jeg en telefon fra sjefen på kinoen om at jeg kunne komme innom på dagen. Jeg dro opp og når jeg da gikk ut døra på kinoen, hadde jeg fått meg jobb igjen. Jeg gikk meg en tur i byen etter det, siden det var så fint vær.

Så var det tid for jobb seinere på dagen og da jobbet jeg med go'guttane mine. Er godt å være tilbake! Har savna de så utrolig masse og jeg ler så mye god latter når jeg er med de. Så synd noen av de skal slutte. Da kommer smilet til funke mindre. Selvom det finnes mange gode mennesker der, ikke noe tvil om at jeg kommer til å ha det morro. Men uff, jeg vil ikke at de slutter! Jeg får bare nyte tida inntil videre :-)

Det var to rush hvor jeg ikke så enden av køen på evigheter. "Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides" var fulle omtrent hver eneste forestilling. Nå sitter jeg klar for senga og nå skal jeg sove for jeg har vondt i beina! I morgen og søndag er det på tidet med jobb igjen :-)



Ingen kommentarer: