onsdag 11. mai 2011

Planene fremover

Siden jeg fant ut at skolen jeg hadde tenkt å søke på var ikke noe å satse på, og jeg ikke for øyeblikket har funnet en skole jeg kan/vil gå på enda (utenom New York Film Academy, men der trenger jeg litt mer utdannelse enn det jeg har for øyeblikket) så må jeg finne noe annet å gjøre for å komme meg videre i livet.

Så jeg leiter nå etter en jobb så jeg kan tjene penger så jeg kan få meg mitt eget sted. Det er ganske spennende, samtidig som skuffende siden jeg ikke kan gå på Hollywood Film And Acting Academy. Men heller å skaffe meg et liv her først enn å hoppe ut i noe man ikke kan stole på.

Jeg vurderer også å ta opp igjen mitt siste år på videregående, men fristelsen og motivasjonn er absolutt ikke der. Jeg blir dårlig av å tenke på allmenn fag. Så.. jeg får jobbe med det.

Så da ble jeg blivende i Norge en liten stund til..

Ingen kommentarer: