tirsdag 8. mars 2011

Bursdagsfeiring!

På lørdagen var det endelig på tidet å feire bursdagen min som var 11. februar. Vi fikk til en fest hos Merethe og vi ble flere enn jeg trudde! Det var mange av jentene som ikke kunne, men det får vi alltids bare ta igjen seinere. Nå har jeg jo all verdens med tid i Skien.

Jeg dro ned til Merethe klokka 19 og koblet til pc'n min med Spotify til tv'n hennes. Jentene kom sånn etterhvert, hehe. Vi snakka, spiste godis og dansa hele kvelden!

Torill, Karoline, Silje, Henriette, Hege, Marthe H., Merethe, meg og Veronica.
Halla, Stine, Christine, Marthe S., Ida og Lise i sofaen.

God jentene mine, det!

Hege hadde baka kake til meg også! Men det som var dumt var at ingen orket kake akkurat da!! Var altfor mye godis og alkohol på bordet.

Bursdagsbarnet ble 23 år!!
Jeg fikk gaver, det hadde jeg helt glemt. Glemte nesten at dette var bursdagsfesten min, hehe. Jeg fikk sminke av Torill, vin av Veronica og vin fra Karoline og Henriette. Av alle de andre fikk jeg 3 deler til Pandora armbåndet mitt. Jeg elsker det armbåndet! For alle delene på det, betyr noe for meg. Jeg kan få se om jeg får tatt bilde av alle delene, men jeg har glemt armbåndet i Asker. Får hentet det til uka, håper jeg.

Sminke fra Torill.
SoleDoro trebbiano Di Romagna fra Veronica.
Riondo Prosecco Pink fra Henriette og Karoline.
En lås til armbåndet (veldig kjekt å ha!) med blomster på.
Bursdagsgave (siden det var bursdagen min!).
Et hjertet. Jeg trenger vel ikke forklare hvorfor denne betyr noe?
Jeg, Marthe og Veronica satt på gulvet å kjørte buss. Hehe, det var litt av en tur, eller hva Marthe? Hihi. Mens vi satt der, ga Merethe meg en bursdagskrone hvor det stod "Line Amalie 23 år!" og jentene sang bursdagssang for meg og blåste i sånne blåse-greier. FULT LIV! Jeg måtte også posere med flere av jentene siden jeg var midtpunktet, hihi.

Hege og verten Merethe!
Btw.. Det jeg kaller "blåse-greie" er sånn de blåser i her!
Meg og Hegemor! Takk, for kaka, søte deg!
Meg og min buss-kompanjong Marthe!
Som også klipte meg på fredagen!
Meg og min altfor skjønne Veronica!
Se på hun der da! Er ikke Lise søt'a!?
Når klokka runda seg rundt midnatt eller noe, begynte sjåføren Hege og kjøre oss til byen i puljer. Vi dro på Mets og der var det sinnsykt med folk. Vi dansa hele kvelden! Jeg stod der hele kvelden til vi dro hjem! Og jeg må si at jeg ble litt lei av visse folk som ikke klarte å holde henda unna..... Hehe. Takk, Hege, Knut og Christian som reddet meg av og til. Og han random fyren som absolutt skulle holde handa mi (jeg trur ikke han skjønte han holdt i meg..). Jeg fikk så mange albuer i hodet mens vi dansa - det er ikke lett å være liten når alle er så mye høyere!! Og det var ei jente som tydeligvis trengte mer plass enn normalt på dansegulvet for begynte bare å dytte på meg. Men .. jeg fiksa!

Jeg hadde det utrolig morsomt! Man kan ikke forvente seg annet når man er med verdens beste jenter i hele verden! Dere er fantastiske og jeg er den heldigste jenta noensinne som har dere i livet mitt!



Ingen kommentarer: