tirsdag 22. mars 2011

Picture perfect (?)

Jeg satt å kikket gjennom bildene mine på Deviantart og jeg må si jeg skjønner ikke helt hva jeg tenkte på på noen av de bildene jeg har tatt og redigeringen jeg har gjort!

Her er noen av mine første bilder fra tida jeg starta å ta bilder og leke meg i photoshop (jeg var ung, ok?!):

På en konsert på digiLAB'09. Atle Antonsen (X-Factor 2010) sang med dette bandet.

Ikke spør hvorfor jeg redigerte bilde med "butterfly" på den måten..

Meg og min skjønner Veronica!

Jeg liker faktisk dette bilde, men man kan se jeg har utvikla meg (heldigvis)!!

Og så litt bilder som jeg liker litt bedre..




Lille Galia Amai, bedre kjent som Yumi!



Min lille Morris!





Bildet er ikke redigert! Og jeg stod SÅ nærme!
Kan vel kalle det en "nær døden opplevelse"!


Og disse er yndlingsbildene mine!


Meg og min bestevenninne, Merethe.
Jeg elsker dette bildet, for det er så ekte. Null sminke, sola i trynet og smil!

Min lille bebi!

Jeg elsker dette bildet på grunn av hvordan fargen på
øyeskyggen fremhever fargen i øynene mine!

Dette er det mest perfekte bildet jeg har tatt i hele mitt liv! # 1!!

Jeg elsker dråpe-bilder, det vil du merke..







Ingen kommentarer: