søndag 13. mars 2011

Mitt Pandora armbånd

For noen år siden fikk jeg Pandora armbånd til jul av mine søte, herlige Lise! Det tar sin tid, hvis man ikke spyr penger, å fylle opp armbåndet. Hver del koster fra omtrent 200 kroner til mye mer! Kommer helt ann på hva som er på delen - gull, dinglende deler, osv. Nå er mitt neeesten fylt, og det har tatt tid og penger! Men vel verdt det! Det er viktig for meg at delene på armbåndet betyr noe for meg, så jeg kjøper ikke i all hast, men tenker godt over hva jeg kjøper (og så får jeg jo deler også da, selvfølgelig).

Den første delen på armbåndet mitt! Fikk det av Lise.
En slange, den fikk jeg av Lise, for hun hadde 2 stykker.
Første delen jeg kjøpte. Med sol, måne og stjerner på.
Følte jeg måtte ta 2 bilder av den,
siden man bare så sola på forje bildet.
Ett jordbær, for jeg elsker jordbær!
Fikk denne av Lise til jul eller bursdag.
Det betyr "Peace" og det er alltid fint.
Minnie Mouse - fordi jeg elsker Disney!
Fikk av Hege og Merethe.
Mikkey Mouse - fordi jeg elsker Disney!
Fikk av Hege og Merethe.
En koffert - fordi jeg reiste til NYC og ville ha et minne derfra.
Samme koffert, men på andre siden står det "Paris" og ikke "DK"
Denne delen kommer fra USA.
Rettere sagt min gode venn Matthew!
Disse delene er fra bursdagen min som jeg fikk av Go'jentene.
Et hjerte - viktig!
En gave, fordi det var bursdagen min.
En fin blomster-lås.

Ingen kommentarer: