lørdag 26. mars 2011

Gleder meg til idag!

I dag skal vi feire Marthe'n vår som ble 25 år i går (25. mars)! Marthe har vi kjent siden vi var bittesmå. Når jeg sier vi, så mener jeg Merethe, Hege og Lise. Hun bodde i huset rett ved siden av meg fra hun var liten til hun ble..  17-18? Så bodde hun sammen med forloveden og sønnen Lloyd langt avgårde i noen år. Men nå er hun tilbake og det er deilig å ha henne her igjen! Vi har jo savnet henne ekstremt masse mens hun har vært borte.

Meg og Marthe på Halloween 2010!

Så i dag, lørdag skal det feires med en knakende bra fest hos Henrik (kjæresten.. jeg kaller han Kenneth! Ikke spør..). Jeg gleder meg utrolig masse! For det er alltid morro å være med jentene!

Hege, Lise, Marthe og meg på en fest hos Marthe i 2010.

Men før festen starter, skal jeg og Merethe (og Andeas) en litent tur på byen for å kikke litt. Har lyst på et nytt festantrekk, men kjenner jeg flaksen min rett, finner jeg aldri noe jeg vil ha. Hmmf! Men vi får se.

Toni, Merethe og deres nyfødte sønn, Andreas.
(13. juli 2010)

Ingen kommentarer: