søndag 13. mars 2011

JEG VIL HA MIN EGEN LEILIGHET!

Nå har jeg jo flyttet hjem igjen til Skien, og da må jeg bare finne meg i å bo sammen med pappaen min igjen. Ikke at det ikke er koselig.. Men - a girl needs her privacy.. OG jeg trenger mer plass! Nå har jeg gått fra å ha en ryddig, moderne flott leilighet til et rotete hus. Om jeg vinner millioner skal jeg pusse opp dette huset. For det trenger det.

Jeg skulle gjerne vist noen bilder av rommet mitt, sånn som det så ut i går, men uff, det er for rotete. Alt har blitt slengt inn på rommet mitt og det er helt grusomt. Jeg dagdrømmer om å ha en fin leilighet på Klyve/Falkum, jeg. Det hadde vært så utrolig deilig å ha sitt eget. Hvor man kunne gjøre hva man ville. Jeg får bare gjøre det beste ut av det, så jeg får bare oppdatere med bilder når det er bedre ut her.

Men først får jeg studere litt i utlandet, tenker jeg. Så er det tid for leilighet!

Ingen kommentarer: