onsdag 30. mars 2011

Sick of being sick.

I går kjente jeg i brystet at jeg begynte å få samme problemene som jeg hadde når jeg måtte på sykehuset og ligge der i 9 timer + ta 5 blodprøver (første gang jeg tok blodprøver), så "heldigvis" denne gangen, slapp jeg å dra på sykehuset siden jeg vet at det bare går over. Men vondt er det jo og ekkelt for jeg blir sliten av absolutt ingenting. Og det er jo helt idiotisk, spør du meg, siden det er så fint vær ute for tiden! Har sitti litt ute i sola av og til, for å bare utnytte det litt.

I dag har smertene gått for det meste over, MEN migrena har kommet for fult. Det er så irriterende! Har ikke hatt migrene ordentlig på en god stund nå og jeg syns det har vært ganske greit, så hvorfor i all verden plage meg med det nå?

//Google.
Jeg har prøvd å bli kvitt det i hele dag, for jeg er rastløs og vil finne på noe. Hadde tenkt å rydde huset i dag, for nå var jeg vandt til å bo i en strøken leilighet (som også ikke så ut som den er fra 80/90-tallet). Men har ikke kommet langt fra sofaen. Jeg kjenner det klør i fingrene for å rydde.
 
Men én ting kan jeg trøste meg med og det er at "Harry Potter and the Chamber of Secrets" på TV3+HD. Jeg syns det er så koselig når de filmene går på tv, jeg føler jeg må ha de med meg.



 

Ingen kommentarer: