mandag 21. mars 2011

Hjemme fra Spania, starte livet ordentlig i Skien igjen

I går kom jeg hjem fra Spania. Jeg, Lise, Halla og Mona dro ned til Guardamar for å overraske kjæresten til Halla, Christian mens han var på fotballtreningsleir. Hele reisen skal jeg skrive om i Reisebloggen, mens jeg har vært på tur, har Lise hatt med pc'n sin, men jeg har ikke klart å skrive så mye mens jeg har vært borte. Når jeg får bilder fra Mona og Lise, så skal jeg skrive et ordentlig innlegg med alt som skjedde, for det var en helt strålende tur!

Stranda!
Hotel Guardamar som vi bodde på. 2 stjerners hotell, men fortjente 3 syntes vi.
Nå er det mandag og starten på en ny uke. Nå starter livet på ordentlig her i Skien igjen. Jeg har utsatt letinga etter jobb og sånn, for jeg ville ha en liten pause fra alt til etter jeg hadde vært i Spania. I dag har jeg bare måttet slappe av, men i morgen (forhåpentligvis) starter alt på nytt igjen. Wish me good luck.

Bildene er lånt fra Google.

Ingen kommentarer: