fredag 4. mars 2011

Zumba (for første gang) med ny frisyre.

I dag har jeg fått klipt meg! Jeg hadde null fasong på håret mitt og jeg følte jeg trengte en ny endring. Min gode venninne Marthe har fått lærlingplass på Truls & Trine! Kjempe stolt! Og jeg har vært hennes første kunde i salongen! Hun var kjempe flink og jeg er fornøyd! Det er jo en stund siden jeg har hatt en sånn pannelugg nå, så må bli vandt med den først (igjen).


Når jeg var ferdig der, dro jeg over på Lietorvet og kjøpte inn litt alkohyler for i morgen. Da skal jeg feire bursdagen min (som var 11. februar) hos en av mine beste venninner Merethe! Det kommer mange av Go'jentene (som vi kaller oss) og jeg gleder meg utrolig masse til å feire meg med alle! Dumt at noen av jentene ikke kunne, men det får vi bare ta igjen en annen gang!

Jeg var også på Nille og kjøpte meg disse.
De skal henge i vinduene mine på rommet.
Halv seks dro jeg og Hege til Kongerød skolen for da var det tid for ZUMBA klokka 18! Lise og Marthe kom også (i siste lita!) og så var vi i gang. Vi var flere der enn jeg trudde det kom til å være. Det var sinnsykt morro! God trening! Let me say - I'm gonna be sore tomorrow! Gruer meg til å våkne å kjenne at jeg nesten ikke kan røre meg! Men men, kan ikke la det stå i veien for feiringa!

Bildet er lånt fra Google.


Hege kjørte meg hjem (satte meg av hos henne) og jeg bestemte meg for å gå lia (jeg bor rett opp i lia for Hege). Som folk i Norge sikkert har fått med seg, så er det helsikes mye snø ute. Men jeg tenkte "Pfft.. Det her går fort.." - I WAS WRONG! Å herregud! Jeg fikk snø helt opp til navelen! Og du kan tenke deg, jeg hadde akkurat vært å trena, så jeg hadde bare på meg tights og joggesko nedentil. Jeg burde valgt veien, men neeida! Jeg skulle opp den lia. Det var slitsomt! Når hvert eneste "skritt" var å få opp beinet for å tråkket det nedi snøen igjen og jeg kom like langt nedi snøen hver gang! Det var litt av en trim det og!

Jeg fikk tatt meg ett godt varmt boblebad når jeg kom hjem og siden det har jeg bare slappet av og sparer energi til i morgen, for da blir'e fest!


Ingen kommentarer: