fredag 15. april 2011

Det var'ra voldsomt!

Jeg var ikke sikker på om jeg skulle skrive denne i Line anbefaler eller ikke, siden den handler om film, men siden jeg ikke helt anbefaler filmen, så ble det blogget om her i stedet.

Siden døgnrytma mi gikk rett i vasken (siden jeg er sjuk) så satte jeg på en film i natt og det var "Here On Earth" med Chris Klein, Josh Hartnett og Leelee Sobieski.


Jeg husker jeg så denne filmen for mange, mange år siden fordi jeg hadde en stor crush på Hartnett. Jeg fikk øynene opp for han da jeg så "Pearl Harbor" og "The Faculty" (selvom jeg syns han hadde så rar sveis i den filmen..).

Han er jo en kjekkas!
Bildet er fra "Pearl Harbor".
Men tilbake til denna filmen jeg så nå (igjen). Jeg husket ingenting fra forje gang jeg så den. Jeg husket det var noe med at jenta (Leelee) var sammen med noen (Josh), men så falt hun for en annen (Chris). Men jeg tenkte "Det må jo være en bedre grunn for at de plutselig ble forelska.. Som amnisia eller noe..", men.. nei, altså.. Sam (Leelee) og Jasper (Josh) er kjærester, Kelley (Chris) er en rik gutt som .. går på skole der, eller bor i Boston.. samma det. Rik liten snob. (Skjønner ikke helt hvordan HAN kunne gå på den skolen i den "fattige" landsbyen, siden han (faren) var styrtrik..) Så kommer han i et race med Jasper, og det ender opp at de brenner ned kafeen til morra til Sam. Så de får da i straff å bygge opp hele kafeen. Og i mellomtiden her, helt uten videre, faller Sam for Kelley og de forelsker seg og bla bla bla. Ingen sier noe til Jasper.. Han får vite det av kompisen hans, som jobbet i en butikk hvor Kelley og Sam stod å kyssa. Altså.. jaha.. Nei. Det var mye rot i den filmen. Veldig rolig også. Og det var'ra måte på med dramatiske blikk folk skulle gi fra seg her' a! Ble helt sprø, jeg. Jeg tok meg selv i å riste på hodet flere ganger gjennom hele filmen. Så, ja.. denne filmen kan du kun se hvis du er på leting etter en håpløs, meningsløs romantisk teit film.. :P


Ingen kommentarer: