onsdag 6. april 2011

Wax on, wax off..!

I dag var jeg modell! You never thought you'd see the day, huh? Hehe. Min gode venninne Stine trengte meg på skolen, skjønner dere. Hun går hudpleieskole og nå hadde hun tentamen i voksing! Yeah, you heard me!


// lånt herfra.
Jeg har prøvd sånn Veet voks fra butikken, men det fjerner ingenting og det er painfull. Så jeg var kanskje litt nervøs? Men det gikk kjempe bra! Stine var utrolig flink, roet meg ned, hun var veldig profesjonell.

// Google.
Planen var å ta legger, lår, bikinilinje, under armen, armene og barten (!). Men når jeg hørte at vi måtte ta armene og barten, så trakk jeg meg. Så før helgen, så shavet jeg leggene og under armene. Men etter helgen, fikk jeg vite at jeg slapp å ta armene og barten, så da kunne jeg jo være modell alikevel.

Jeg ble hentet av Stine i dag og vi dro ned på skolen hvor dette skulle skje. Fikk da vite at jeg bare skulle ta lår og bikinilinje. Siden dette var "første gangen" til Stine, så forventet jeg ikke perfekt resultat. Det gjorde vondt, selvfølgelig. Men ikke så vondt som jeg trudde det kom til å være. Hadde lett gjort det igjen. Når jeg tok på meg buksa igjen og skulle ta bussen, hehe, så måtte jeg omtrent gå med beina litt fra hverandre, for det var så "sticky". Var deilig å få dusja vekk voksen ("hoved-voksen" var selvfølgelig fjernet, men var jo fortsatt seigt) og få på meg en løs kosebukse.

Jeg kan gjerne sitte modell for deg igjen, Stinemor! Jeg syns du var kjempe flink, selvom du ikke ble helt ferdig!


1 kommentar:

Lina sa...

Så gøy :)..

da er du all set til sommeren :)