onsdag 13. april 2011

Morgenfugl har gull i munn?

Jeg har en helt vanvittig døgnrytme for tida. Jeg elsker å være oppe om natta og siden jeg ikke har jobb for øyeblikket, så blir det seine kvelder på meg. Veldig seine. Har satt som prosjekt for meg selv å rydde hele huset og det er en jobb som kan ta litt tid. Jeg gjør det nøye, går gjennom ting som kan kastes/gies til Fretex, vasker hyller, skap, osv. Jeg syntes det er kjempe morro! Så jeg koser meg. Det er vanskelig å stoppe når jeg først har startet.

Let it be said!! IKKE FERDIG!!! :P

I natt fikk jeg sår hals. Noe jeg ikke fikser. Jeg får helt noja og får aldri sove godt, for jeg må alltid svelge. Hver gang jeg tenker "Jeg får slutte å svelge så mye.." så kommer det bare mer spytt og jeg svelger automatisk. AU! Jeg syns det gjør så himla vondt! :-(

Så nå har jeg vært flink jente, syntes jeg. Nå skal jeg prøve mitt beste å snu døgnrytma igjen, for jeg hater å sove til langt utpå dagen. Så jeg stod opp klokken 11 og tok meg en dusj og en Repsil og nå skal jeg lage meg varm te og kose meg.

Koppen fikk pappa av meg for noen år siden til jul.
Bildet er tatt i Oslo når jeg var statist på Hotel Cæsar.

Ingen kommentarer: