lørdag 23. april 2011

Nå er det leeeenge siden jeg har skrevet. Jeg ble jo syk (forkjøla) for over 1 uke siden. Så ble jeg frisk.. Men så ble jeg syk igjen!

Jeg hadde tenkt å dra ut på byen for å møte jentene på torsdagen etter jeg hadde vært på kino sammen med mine tidligere jobbkollegaer fra kinoen, men jeg følte meg ikke spesielt "fresh" så det ble bare til at jeg dro på kino og hjem etter det. Men det var utrolig koselig! Møtte mange av de gode, gamle som jeg har savna noe helt innmari! Vi møttes etter stengetid og da bestilte vi pizza og etter kanskje 2 timers prating, så vi "Water for Elephants". Den var veldig bra, syntes jeg. Jeg liker så godt Reese Witherspoon og Christoph Waltz. Fantastisk.

IMDB: 7/10 (min karakter til filmen)
Det har ikke skjedd mye annet i det siste. Som er verdt å nevne, i allefall. Jeg har for det meste bare liggi å klagd på å være syk fordi det er så himla kjedelig! Så jeg har tenkt å se litt filmer. Så nå har jeg og en venn av meg blitt enige om å ha filmkvelder (må bli mer enn 1 kveld, for det er ganske mange vi skal se). Filmer jeg elsker og som alle burde se!


Men håper formen er bedre i morgen, for jeg vil virkelig være med jentene og kose meg! Så jeg krysser fingra, hiver i meg C-vitaminer, nesespray (off..), Fort Frisk og Solhatt! Hjelper å være optimistisk!


Ingen kommentarer: