lørdag 9. april 2011

Har du også problemer med å legge fransk manikyr/pedikyr?

Jeg har aldri vært flink til å stelle med neglene mine. Vært fæl til å bite, må innrømme det. Men det er ekkelt! Jeg vet ikke hva som "kom over meg", men jeg har begynt å stelle med de.

Når jeg var i Spania, tok Mona å fiksa fransk manikyr på tottelittane mine (Takk, Mona!) og når jeg prøvde å lage det igjen etter Spania.. Det var bare å gi seg.

Men i dag var jeg en tur på Vita og kikka. Så fant jeg noe genialt!

Først:
Fjerner eventuell neglelakk med bomullpads og q-tips (for kriker og kroker)
og neglelakkfjerner.
Gjerne file neglene også, hvis det trengs.
Så renske neglene (hvis man er skikkelig nøye) så de er fine og reine.

Jeg legger på et lag med denne her,
den skal gjøre neglene dine hardere (noe jeg sårt trenger!)
og den gir en blank overflate.
Så - TA DAAAH! Denne her, fransk manikyr PENN!
Jeg kunne bare legge fra meg tanken å gjøre dette med neglelakk.
Men når jeg så denne, så tenkte jeg at det var verdt et førsøk.
Og jeg har lyst til å gå tilbake til Vita og si "takk!" til personen som hjalp meg.

Legg også et lag med blank neglelakk over, da blir'e fint vøttø!
Jeg viser kun bildet av 1 negl, fordi jeg har ikke noe fine hender,
syntes jeg, så da får dere klare dere med 1 finger! :)








Dette er en slags olje du skal legge på sidene av neglene,
den reparerer.

Alt fåes kjøpt på Vita også! :) Kjekk butikk, de har alt!

3 kommentarer:

Linda Cecilie sa...

Åh! Genialt! :D
Var den dyr?

Line Amalie sa...

Jeg viste jeg glemte å nevne det! Hehe, nei, den var ikke dyr. For øyeblikket husker jeg ikke eksakt prisen, men det var.. IKKE mye.

Linda Cecilie sa...

Ok. Da vet jeg hva jeg skal løpe og kjøpe hvertfall! Hihi :D ;*