torsdag 28. april 2011

Ut på tur..

I dag bestemte jeg meg for å ta meg en lang gåtur/joggetur i Kverndammen. Deilig det å gå tur med musikk i ørene og den grønne friske naturen. Men først møtte jeg en liten skapning før turen min.

Se hva jeg fant ved døra!
Et stort, farlig dyyyr!!
Jeg møtte mange som gikk på tur med og uten hunden sin. To joggere og to stykker som kjørte på scooter/moped gjennom skogen. Må si jeg ble litt nervøs når de to kom, hehe. Så for meg de værste bøllene! Men jeg viste ikke at den ruta var så populær som den var i kveld, hehe.

Utsikt fra toppen av Nyber'n.
Utsikt fra langt inni skogen.
Klyvebekken og Vestsiden til høyre,
Et-eller-annet-åsen og Rugtvedt til venstre.
Jeg har gått over Kverdammen mange ganger. Jeg husker for noen år siden (mener det var i 2008) så tok jeg masse fine bilder der. Da var det litt varmere i været og hvitveisene blomstret litt mer enn det de gjorde i dag.





Ingen kommentarer: