tirsdag 5. april 2011

Helga som var.

Fredag
Jeg har fått i oppgave hver fredag nå å vaske og rydde hos mor & far så da var det opp dit rundt halv tolv tiden. Pappa ble også med (siden han kjørte) og de ble sittende å prate i timesvis mens jeg støvsugde og vasket både i første og andre etasje.

Når jeg kom hjem, dusjet jeg og så var det ut igjen for å møte verdens beste mamma på wok'en. Det er yndlingsrestauranten til meg og mamma. Første gang jeg ville ha henne med dit, var hun veldig skeptisk, jeg måtte omtrent dra hun inn. Men nå er hun frelst og hver gang vi skal møtes får jeg spørsmålet: "Vi skal på wok'en, sant?" Hihi. Etter masse jenteprat og god mat, gikk vi oss en tur bort på Down Town og kikket litt. Jeg fikk en kjole fra Gina Tricot til 50 kroner (salg) og en kose-bh fra H&M til også bare 50 kroner (salg).

Bildet ble tatt nå, for jeg glemte å ta bilder på fredagen.
Men jeg hadde på meg kjolen jeg fikk og leopardstrømper.
Jeg fikk telefon fra Halla og hun spurte om hva jeg skulle og siden jeg ikke hadde noen planer, ble det spontanfylla på meg. Så jeg kom meg hjem, stelte meg og slang meg i bilen til Stine som gikk videre til Halla/Sætre og festen startet med jenteprat (selvfølgelig)! Det gikk fra religion til gutter & griseprat. That's the way we like it! Det var bare meg, Stine, Halla og Marte S., men fytti å koselig det var! Vi lo og hørte på musikk og plutselig skremte Lise oss ved å banke på veranda døra! Hun hadde ikke noe annet å gjøre, så da kom hun ned en tur og det ble til at hun også tok seg noen glass med alkohyler oppi.

Jeg fikk tak i sjåfør som kjørte oss til Mets i Skien. Og der danset vi hele kvelden! Var ikke mange der siden det bare var fredag (er stappa på lørdager), men det er bare deilig til tider, siden jeg er liten og alle andre er høye. Jeg pleier alltid å bli slått ned av albuer, tråkket ned av høye hæler, og hivd halvveis over dansegulvet.

Når Mets stengte, så jeg Henrik Thodesen fra Torsdags Kveld fra Nydalen og selvom jeg stod rett ved siden av han (2 meter) så ropte jeg til Lise (som stod 4 meter unna meg igjen): "LISE! Der er torsdag! Han du syns er kjekk!" (jeg følger ikke med på serien, så derfor viste jeg ikke han het) Lise ser på meg rart og sier: "Det er ikke han..", haha. Bra jeg ikke kan huske akkurat det, for det var nok flaut for alle tre!

Henrik Thodesen.
Han er faktisk kjekkere i virkeligheten.

//Google.

Lørdag & Søndag
Lørdagen kjentes ut som søndag, jeg gikk helt i surr, for lørdagen skal jo også gå ut på å gjøre noe morro og vilt (til tider), men dette ble en helt rolig, slappe-av-dag. Dro til en venn og vi så sist-sendte episode av Total Blackout, "The Bourne Supremacy", "The Bourne Ultimatum" (jeg sovnet, så jeg må se slutten om igjen!) og "Rounders". Noen dager tidligere så vi "The Bourne Identity", kan vel si vi fikk et lite Matt Damon-kick.

På bare de siste dagene, så har jeg likt Matt Damon mer og mer.
Han er en utrolig dyktig skuespiller som jeg ikke har helt fulgt med på,
ikke spør meg hvorfor..


Ingen kommentarer: